حمله پهپادی سنگین حزب الله به مقر فرماندهی اسرائیل

کدخبر: ۶۸۱۵۵۱
اقتصادنیوز: حزب الله اعلام کرد که گروهی ۱۲ نفره از نظامیان صهیونیست و یک خودرو هامر آنها را در شهرک العدیسه هدف حمله موشکی و مقر فرماندهی دو لشکر ارتش اشغالگر را در صفد هدف حمله پهپادی قرار داده است.
حمله پهپادی سنگین حزب الله به مقر فرماندهی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های خود، مراکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه‌های آنها را در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی هدف حملات با سلاح متنوع قرار داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این عملیات‌ها آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز گروهی ۱۲ نفره از نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «العدیسه» با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و به آنها تلفات قطعی وارد کردند. پس از ۲۰ دقیقه یک خودرو نظامی هامر اشغالگران با چهار نظامی برای کمک به نظامیان کشته و زخمی وارد منطقه شد که هدف موشک هدایت شونده رزمندگان قرار گرفت و سرنشینانش کشته یا زخمی شدند.

حزب الله همچنین ساعت ۱۷:۰۰ پایگاه «فیلون» که مقر فرماندهی و انبارهای اضطراری دو لشکر ۳۶ و ۲۱۰ ارتش اشغالگر است را در شرق شهر صفد هدف حمله با یک دسته پهپاد انفجاری قرار داد و پهپادها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۵ بار دیگر شهر اشغالی صفد و همچنین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در  پایگاه المناره هدف حملات گسترده موشکی قرار دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید