آغاز روند حل‌ و فصل در شهر «البوکمال» سوریه

کدخبر: ۴۶۰۱۴۷
اقتصادنیوز: یک مقام مسؤول در دیرالزور سوریه گفت که از آغاز عملیات صبح امروز سه‌شنبه، صدها نفر برای حل و فصل وضعیت خود روانه مرکز حل و فصل شهر البوکمال در حومه این استان شدند.
آغاز روند حل‌ و فصل در شهر «البوکمال» سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقام مسؤول استان دیرالزور سوریه توضیح داد افرادی که وارد مرکز حل و فصل شهر البوکمال می‌شوند از اهالی این شهر و مناطق اطراف آن و همچنین از مناطق مختلف جزیره هستند که تحت کنترل شبه نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) و نظامیان آمریکایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد که در میان آنها غیرنظامیان تحت تعقیب و سربازان فراری وجود دارند و در انجام خدمت اجباری و یا گذراندن دوره احتیاط غیبت کرده‌اند.

به گزارش سانا، مقام مسؤول استان دیرالزور تأکید کرد که به دلیل این حل و فصل‌ها که به راحتی و بدون هیچ مانعی انجام می‌شود، وضعیت رضایتمندی در میان مردم و کسانی که وضعیت آنها حل و فصل شده است، حاکم است.

از سوی دیگر، فاضل نجار فرماندار دیرالزور روز شنبه گذشته اعلام کرد که روند حل و فصل در البوکمال از روز سه شنبه آغاز می‌شود و انتظار این را داشت که این شهر مانند شهرهای دیرالزور و المیادین با استقبال گسترده مواجه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی