جلیلی: ترویج مکتب شهید سلیمانی، حلال مشکلات است + فیلم

کدخبر: ۵۴۶۰۴۱
اقتصادنیوز: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی همه وجود خود را وقف دین و کمک به جبهه مقاومت کرد و به آروزی دیرینه خود رسید.
جلیلی: ترویج مکتب شهید سلیمانی، حلال مشکلات است + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حلال مشکلات است و باید برای تحقق آن در کشور بیش از گذشته اقدام شود.

ایران؛ محور اولین گفتگوی وزیر خارجه اسرائیل با آمریکا

سعید جلیلی روز دوشنبه در جمع دانشجویان یزد افزود: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی همه وجود خود را وقف دین و کمک به جبهه مقاومت کرد و به آروزی دیرینه خود رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان در ۴۳ سال گذشته برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی از همه ترفندها و جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی استفاده کردند، علت اصلی ناکامی آنها را مقاومت ملت و ایمان و اخلاص آنها ذکر کرد.

حوادث ماه‌های اخیر یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود که استکبار بعد از شکست حداکثری به آن متوسل شدعضو تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان با استفاده از همه اهرم‌ها ایجاد ناامیدی در بین مردم و فاصله انداختن بین نظام و آحاد جامعه است.

جلیلی بیان کرد: ملت ایران در این سال‌ها به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی با پشت سر گذاشتن تهدیدها و تحریم‌ها به راه عزت بخش خود با قدرت ادامه می‌دهد.

شکوری راد: سردار سلیمانی در اواخر عمرش برای برداشته شدن حصر و محدودیت های خاتمی تلاش کرد

وی گفت: در ۴۳ سال گذشته به اقرار مقامات تراز اول آمریکا نه تنها فشار حداکثری آنها بر روی ملت و کشور ما موفق نبوده که آنها در رسیدن به اهداف شوم بیش از همیشه ناامید هستند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: حوادث ماه‌های اخیر در کشور یکی از اهداف دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بود که استکبار بعد از شکست حداکثری به آن متوسل شدند.

جلیلی تاکید کرد: مردم همیشه منبع اصلی قدرت در جامعه اسلامی هستند و باید برای خدمت به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکرد که عزت و اقتدار کشور در گروه وحدت و بصیرت است.

وی به نقش دانشگاهیان در کشور در کمک به مسئولان و دولت اشاره کرد و گفت: باید روحیه ایثار و مطالبه گری برای حل مشکلات در جامعه روز به روز تقویت شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: همکاری دانشگاهیان و تلاش همگانی برای حل مسایل و مشکلات و کمک به نظام و انقلاب اسلامی یک ماموریت مهمی است که همه باید برای تحقق آن بکوشند.

جلیلی در این نشست صمیمی به سوالات دانشجویان در ارتباط با مباحث فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پاسخ داد و مشارکت همیشگی دانشگاهیان را در بخش‌های مختلف با ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خواستار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر دانشجو دارد که در ۷۰ مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید