رسانه اصلاح طلب مطرح کرد؛

آقای رئیسی دیگر روحانی مقصر نیست /حتی افرادی مثل فرهاد رهبر و دانش جعفری هم حاضر نیستند با دولت کار کنند

کدخبر: ۵۶۷۲۹۶
امروز بعد از گذشت 20 ماه از عمر دولت دیگر دولت روحانی مقصر نیست.
آقای رئیسی دیگر روحانی مقصر نیست /حتی افرادی مثل فرهاد رهبر و دانش جعفری هم حاضر نیستند با دولت کار کنند

به گزارش اقتصادنیوز ،روزنامه آرمان ملی نوشت: 

افرادی که کنار آقای رئیس‌جمهور هستند ضعیفند. رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه که همین اخیرا کنار گذاشته شد یکی از همین افراد بوده است. 

تغییراتی که در این دولت شاهد آن هستیم نسبت به دولت‌های قبلی بیشتر  است که معمولا  افراد ضعیف هستند. در حالی که اصولگرایان آدم‌های قوی‌تر هم دارند و مشخص نیست که حلقه افراد آقای رئیس‌جمهور از چه دیدگاه و مشربی برخوردارند؟ مثلا آقای دکتر دانش جعفری، آقای دکتر فرهاد رهبر و... افراد با دانش اصولگرایان در حوزه اقتصادی هستند که دولت می‌تواند از وجود آنها به خوبی استفاده کند. اما خصوصیت این افراد این است که دیدگاه مستقلی دارند و به همین جهت از آنها استفاده نمی‌شود. چنانکه در دولت احمدی‌نژاد هم نتوانستند کار کنند.

اکنون برخی می‌گویند که تفکر جبهه پایداری در دولت  حضور دارد. در حالی که مشخص نیست اساسا جبهه پایداری چه نوع رویکرد و برنامه اقتصادی دارد. اماعملکرد اقتصادی جبهه پایداری همین روندی است که طی 20 ماه گذشته شاهد بودیم ‌.

امروز بعد از گذشت 20 ماه از عمر دولت دیگر دولت روحانی مقصر نیست. وقتی روحانی دولت را تحویل داد دلار 24500 تومان بود اما امروز در بازار آزاد در کانال 50 هزار تومان است. پرسش اینجاست که ارزش پول ملی چرا در همین 20 ماه گذشته نصف شده است؟ مگر قرار نبود دولت سیزدهم شرایط اقتصادی را بهبود ببخشد و ارزش پول ملی بالاتر بیاورد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید