در پی حمله اسرائیل به جنوب لبنان

حمله مرگبار اسرائیل به جنوب لبنان/ 2 امدادگر شهید شدند

کدخبر: ۶۲۱۵۷۲
اقتصادنیوز: بر اثر حمله ارتش اسرائیل به یک مرکز امدادی در جنوب لبنان دو امدادگر به شهادت رسیدند.
حمله مرگبار اسرائیل به جنوب لبنان/ 2 امدادگر شهید شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان اعلام کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز دفاع شهری وابسته به سازمان بهداشتی اسلامی در روستای حانین در جنوب لبنان دو نفر شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

پیشتر رسانه های عربی گزارش داده بودمد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی به روستای حانین و اطراف روستاهای طیرحرفا و جبین را هدف حملات خود قرار داده اند.

خبر مرتبط
حمله موشکی به پایگاه البغدادی اسرائیل

اقتصادنیوز :بر اساس گزارش منابع خبری مقاومت اسلامی لبنان، پایگاه البغدادی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله با انتشار پیامی تأکید کرد: حمله به امدادگران لبنانی در روستای مرزی حانین، در راستای ادامه سیاست متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

حزب الله لبنان عصر امروز همچنین از حمله به یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. حزب الله در این باره اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه المالکیه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
فوری/ حملات حزب الله به مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت لبنان، حملات جدیدی علیه مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی انجام دادند.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش نیز اعلام کرده بود که محل استقرار نیروهای اشغالگر صهیونیست در اطراف پایگاه البغدادی را با موشک هدف قرار داده و موشک به طور مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

حزب الله همچنین تأکید کرد که تجهیزات جاسوسی کار گذاشته شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در تله الکوبرا را هدف قرار داده و آنها را منهدم کرده است.

رسانه های صهیونیست پیشتر اعلام کردند که به دلیل نگرانی از نفوذ پهپادها از خاک لبنان، آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین دیشون، یفتاح، المالکیه و راموت نفتالی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی