اعتراف ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل به شکست در غزه

کدخبر: ۶۲۲۷۵۶
اقتصادنیوز : ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل به شکست ارتش این رژیم در نوار غزه اذعان کرد.
 اعتراف ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل به شکست در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «اسحاق بریک»، از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که حماس را از بین نبردیم و با گذشت هر سال، تحقق این هدف از ما دورتر می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر به نبرد در خانیونس در جنوب نوار غزه و اردوگاه‌های واقع در مرکز نوار غزه ادامه دهیم، صدها کشته و هزاران مجروح خواهیم داشت.

خبر مرتبط
حمله موشکی جدید حزب الله به مقر نظامیان اسرائیل درشبعا

اقتصادنیوز : مقاومت اسلامی لبنان حمله جدیدی به مرکز تجمع نظامیان اسرائیل در مزارع اشغالی «شبعا» در جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش ایرنا، هر روز که از جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می‌گذرد، شمار بیشتری از افسران و نظامیان صهیونیست در نبرد با مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیده یا زخمی می شوند.

در همین راستا پایگاه خبری «الجزیره» روز چهارشنبه از تداوم درگیری ها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر خبر داد و افزود که یک افسر و یک نظامی صهیونیست سه شنبه شب در شمال نوار غزه به هلاکت رسیدند.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که از زمان حمله زمینی ارتش این رژیم به نوار غزه، حدود ۱۹۰ نظامی و از زمان شروع جنگ ۵۲۳ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند.

پیش از این، مسؤولان بیمارستان «سوروکا» رژیم صهیونیستی تاکید کردند که از آغاز جنگ در غزه ۲ هزار و ۵۶۳ نظامی مجروح صهیونیست به این بیمارستان منتقل شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی فقط به زخمی شدن ۲ هزار و ۳۰۰ نظامی و هلاکت بیش از ۵۰۰ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم اسرائیل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی