سفر چراغ خاموش رئیس اف بی آی به اسرائیل/ کریستوفر ری عازم تل‌آویو شد

کدخبر: ۶۲۸۶۱۰
اقتصادنیوز: همزمان با تداوم جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه فلسطین، «کریستوفر ری» رئیس اف‌بی‌آی در سفری از پیش اعلام نشده و برای گفت‌وگو با مقام‌های این رژیم راهی سرزمین‌های اشغالی شد.
سفر چراغ خاموش رئیس اف بی آی به اسرائیل/ کریستوفر ری عازم تل‌آویو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرد که رئیس این نهاد فدرال در سفری اعلام‌نشده به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

کریستوفر ری در این سفر همزمان با دیدار با ماموران اف‌بی‌آی مستقر در تل‌آویو، بر حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابله با گروه مقاومت حماس تاکید کرد.

خبر مرتبط
جنایت تازه تل‌آویو علیه مردم غزه/ استفاده از بمب‌های ممنوعه در رفح

اقتصادنیوز: مدیر بیمارستان کویت در رفح تاکید کرد که ارتش اسرائیل در بمباران این شهر از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده است.

وی در بیانیه‌ای در همین زمینه افزود که همکاری اف‌بی‌آی با همتایان صهیونیست طولانی‌مدت، نزدیک و قدرتمند است و «مطمئن هستم که نزدیکی نهادهای ما بر واکنش به حملات اخیر حماس کمک کرده است.»

خبرگزاری فرانسه نوشت که ایالات متحده، ضمن حمایت از اسرائیل در حملات علیه فلسطینیان، نسبت به تلفات غیرنظامیان در نوار غزه هشدار داده و از خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری انتقاد کرده است.

خبر مرتبط
جنایتی دیگر از اسرائیل/ ده‌ها خانه مسکونی در غزه به آتش کشیده شد

اقتصادنیوز:نظامیان ارتش اسرائیل ده‌ها منزل مسکونی در نوار غزه را به آتش کشیدند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در پی حملات رژیم  اسرائیل به نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون، بیش از ۲۸ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که شمار بسیاری از آن‌ها زن و کودک بوده‌اند.

در بیانیه اف‌بی‌آی آمده که محور اصلی سفر ری به سرزمین‌های اشغالی، تلاش‌های این نهاد علیه تهدیدکنندگان داخلی و خارجی سازمان‌های مدافع رژیم اسرائیل و آمریکا است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید