دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

کدخبر: ۶۴۱۵۹۳
اقتصادنیوز : دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،  محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلاهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

خبر مرتبط
محسن رضایی : اقدامی پشیمان کننده در انتظار اسرائیل است

اقتصادنیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال اسرائیل که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌اند و ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است..


وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید