تخریب استودیوهای الجزیره توسط اسرائیل

کدخبر: ۶۴۵۶۵۸
اقتصادنیوز:وزیر ارتباطات اسرائیل گفت، امروز (پنجشنبه) دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.
تخریب استودیوهای الجزیره توسط اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «شلومو کرعی»، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: نیروهای پلیس و بازرسان وابسته به این وزارتخانه تجهیزات الجزیره در این منطقه را مصادره و توقیف کردند.

خبر مرتبط
واکنش جهاد اسلامی به تعطیلی دفتر الجزیره توسط کابینه اسرائیل

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین نسبت به اقدام کابینه اسرائیل مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره واکنش نشان داد.

سایت شبکه الجزیره نوشت، کابینه رژیم صهیونیستی اخیرا به اتفاق آرا تصمیم گرفت دفاتر الجزیره را تعطیل کند و به موجب آن به وزیر ارتباطات این اختیار را داد که تصمیمی مبنی بر توقف پخش شبکه الجزیره به زبان‌های عربی و انگلیسی، تعطیلی دفاتر مستقر آن در اراضی اشغالی، مصادره دستگاه‌هایی که برای پخش محتوا استفاده می‌شود و نیز محدودیت دسترسی به پایگاه اینترنتی وابسته به شبکه اتخاذ کند. 

خبر مرتبط
واکنش الجزیره نسبت به سرکوب تظاهرات دانشجویی آمریکا

اقتصادنیوز: شبکه خبری الجزیره در گزارشی نسبت به سرکوب شدید تجمع‌ها و تظاهرات دانشجویی آمریکا واکنش نشان داد.

همزمان النشره به نقل از رئیس دفتر الجزیره در قدس تاکید کرد، الجزیره هیچ استودیویی در الناصره ندارد.

کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده بود، اخیرا با تعطیلی این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

این در حالی است که «یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اعضای کابینه جنگ این رژیم اخبار مرتبط با درگیری‌های غزه را با او به اشتراک نمی‌گذارند، گفت تنها راه دسترسی وی به اطلاعات، شبکه خبری الجزیره است.

او گفت: «درباره جنگ و مذاکرات تبادل اسرا هیچ چیزی به ما نمی‌گویند. آنها هیچ اطلاعاتی را با ما در میان نمی‌گذارند. بیشتر دانسته‌هایم را از الجزیره عربی به دست می‌آورم، چون عربی بلدم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی