ادعای جدید اسرائیل در مورد به شهادت رساندن یک فرمانده حماس

کدخبر: ۶۴۷۸۴۱
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل ادعا می‌کند طی عملیاتی مشترک با ارگان‌های اطلاعاتی، یک فرمانده راهبردی حماس را به شهادت رسانده است.
ادعای جدید اسرائیل در مورد به شهادت رساندن یک فرمانده حماس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند «عظمی ابودقاع» که از رهبران حماس بوده را در عملیاتی با همکاری نیروی هوایی و یک ارگان اطلاعاتی رژیم به شهادت رسانده است.

به گزارش الجزیره، آنطور که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند، این شخص از فرماندهان راهبردی حماس بوده و در تامین تسلیحات و کمک‌های مالی به جنبش مقاومت اسلامی نقش داشته است.

با این حال، حماس هنوز به این ادعا واکنشی نشان نداده است. 

خبر مرتبط
عضو کابینه جنگ راه خنثی سازی تهدید حماس را مشخص کرد!

اقتصادنیوز: یک عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم باید کنترل نوار غزه را به دست بگیرد تا تهدید جنبش حماس علیه این رژیم از بین برود.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر حملات خود را به شمال غزه افزایش داده است. در همین حال، اشغالگران در حال تشدید عملیات در شهر رفح در جنوب غزه هستند که آخرین پناهگاه مردم این نوار محاصره شده است. حملات اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته سبب شهادت ۸۳ فلسطینی در نوار غزه شده است.

خبر مرتبط
پیام واشنگتن به حماس/ راه مذاکرات آتش بس هموار شد؟

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی از ارسال پیام‌هایی توسط آمریکا به جنبش حماس در رابطه با اسکله دریایی ایجاد شده توسط این کشور به بهانه کمک‌رسانی به نوار غزه خبر داد.

در پاسخ به این حملات، شاخه نظامی جهاد اسلامی و حماس ساعاتی پیش اعلام کردند که در عملیاتی مشترک، مقر فرماندهی عملیاتی اشغالگران در شرق «جبالیا» را با تعدادی راکت هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته‌اند. حماس می‌گوید فلسطینیان صرف نظر از اینکه تجاوز نظامی چقدر طول بکشد به مقابله با آن ادامه خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی