مجلس فردا جلسه علنی ندارد

کدخبر: ۶۴۸۰۱۶
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی شهادت رئیس جمهور مجلس فردا جلسه علنی ندارد و دو مراسم اختتامیه دوره یازدهم و افتتاحیه دوره دوازدهم به سبک و سیاق قبلی برگزار نخواهد شد.
مجلس فردا جلسه علنی ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با تسلیت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و تیم همراه ایشان گفت: با توجه به شهادت رئیس جمهور قطعا جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تشکیل نخواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری اختتامیه گفت: پیش از این قرار بود در روز چهارشنبه دوم خردادماه مراسم اختتامیه برگزار شود که با توجه به شهادت رئیس جمهور قطعا این مراسم طبق برنامه قبلی برگزار نخواهد شد، این احتمال وجود دارد که جلسه علنی روز چهارشنبه نیز تشکیل نشود. در این صورت احتمالا دو جلسه پایانی مجلس یازدهم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.

خبر مرتبط
انتقاد تند آیت الله اراکی به تصویب طرح تعطیلی شنبه‌ها؛لکه ننگی در تاریخ مجلس ثبت خواهد شد

اقتصادنیوز:آیت الله اراکی با ابراز تأسف از تصویب طرح تعطیلی روزهای شنبه در مجلس شورای اسلامی، آن را بدعت در دین، خلاف سنت رسول الله (ص)، خلاف عرف جامعه و بر خلاف فرهنگ عمومی کشور دانست و تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی این تصمیم را لغو نکند، لکه ننگی در تاریخ این مجلس ثبت خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره مراسم افتتاحیه دوره دوازدهم مجلس نیز اظهار کرد که مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد ولی به سبک و سیاق قبلی نخواهد بود.

خبر مرتبط
جزئیات برگزاری مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری

اقتصادنیوز: مراسم افتتاحیه و نخستین اجلاس رسمی دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، یکم خرداد با حضور سران قوا و شخصیت‌های کشوری و لشکری در تهران برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی