واکنش مقتدی صدر به جنایت در رفح

کدخبر: ۶۴۹۸۹۹
اقتصادنیوز: رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد رژیم صهیونیستی یک کابینه آشوب است و صهیونیست‌ها تروریست‌هایی وقیح هستند.
واکنش مقتدی صدر به جنایت در رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق گفت: پاکسازی نژادی، نسل‌کشی و بمباران اردوگاه‌ها در رفح تصویر واضحی از دشمنی با تمام ادیان آسمانی (اسلام، مسیحیت و یهودیت) است. اسرائیل تمام کسانی را که صهیونیست نیستند، می‌کشد و با این اقداماتش وجهه یهودیان را در سراسر جهان مخدوش می‌کند، به‌ویژه اینکه می‌خواهد به همه نشان بدهد نماینده یهودیان جهان است و بسیاری از آن‌ها بی‌گناه هستند.

طبق گزارش بغداد الیوم، وی افزود: بله. صهیونیست‌ها تروریست‌هایی وقیح هستند که با خدا و ادیانش دشمنی می‌کنند و خون تمام ادیان را با گستاخی مباح می‌شمرند. آیا خداوندی که تمام ادیان آسمانی به آن ایمان دارند راضی است که یهودیان خون ادیان دیگر را بریزند؟ اگر صهیونیست‌ها بیهوده ادعا دارند که درباره حکمرانی در فلسطین برحق هستند آیا حاکم حق دارد زنان و کودکان را بکشد و اردوگاه‌ها و بیمارستان‌ها را به بهانه مبارزه با تروریسم بمباران کند؟!

خبر مرتبط
سازمان جهانی بهداشت حمله به رفح را محکوم کرد/ امنیت از دست رفته در رفح

اقتصادنیوز :مدیر سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد با ادامه خشونت در رفح حدود یک میلیون آواره مجددا در جستجوی امنیت از دست رفته هستند.

مقتدی صدر گفت: آیا حاکم حق دارد غزه را به زندانی از بدترین زندان‌ها تبدیل کند و بقیه مناطق در فلسطین اشغالی جزو بهترین مناطق جهان باشند. آیا غزه‌ای‌ها علف بخورند و یهودیان هر چیزی که لذیذ و خوشمزه است؟! مردم غزه آب آلوده بنوشند و مردم یهود هر چیزی که گواراست؟‍!

مقتدی صدر گفت: این کابینه آشوب و تروریسم است و مستحق این نیست که یک «دولت» باشد به‌ویژه اینکه نام پیامبر خدا (اسرائیل، لقب حضرت یعقوب علیه السلام است) را بر خود نهاده است. پس به خاطر همه این‌ها، براساس تمام شرایع آسمانی نامگذاری صهیونیست‌ها به این اسم مجاز نیست چراکه با پیامبران به دشمنی می‌پردازد و وجهه آن‌ها را خراب می‌کند و ادیان ابراهیمی و یکتاپرستی را می‌کشد.

خبر مرتبط
جهان در شوک/ فاجعه جانکاه رفح؛ جایی که مرده‌ها هم در امان نیستند

اقتصادنیوز: حمله خونین اسرائیل به محل استقرار آوارگان فلسطینی برای این بازیگر حاشیه ساز شد، بالاخص بعد از رسانه‌ای شدن تصاویر قربانیان این حمله، کودکان و زنانی سوخته.

وی افزود: اسرائیل رژیم شهرک‌سازی است که صاحبان وطن را طرد می‌کند و به دنبال توسعه‌طلبی در شرق و غرب است. همه این کارها را با حمایت آمریکا و با تمام وقاحت و ظلم انجام می‌دهد. من مجددا خواهان طرد سفیر آمریکا از عراق و بستن سفارت با روش‌های دیپلماتیک و بدون ریختن خون کسی هستم تا به آن‌ها اخلاق و صلح‌جویی را نشان بدهیم. این برای آن‌ها از اعمال زور دردناک‌تر است تا بهانه‌ای برای برهم زدن امنیت عراق نداشته باشند. همچنین از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب می‌خواهم نقش فعالی در پایان دادن به این کشتارها و تجاوز علیه مردم غزه داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی