روایت روزنامه دولت از پشت پرده برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری

کدخبر: ۶۵۰۰۲۱
یک روز مانده به آغاز ثبت‌نام هنوز خبری از حضور قطعی چهره‌های سیاسی در انتخابات وجود ندارد و به همین خاطر، بازار کاری منابع آگاه و اخبار به اصطلاح اختصاصی رسانه‌ها داغ است.
روایت روزنامه دولت از پشت پرده برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، در جریان اصلاحات، رسانه‌ها از قول جواد ظریف وزیر اسبق امور خارجه خبر دادند که او حضورش در صحنه رقابت با سایر کاندیداها را نفی کرده و برخی رسانه‌ها از رایزنی محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و محسن مهرعلیزاده با رئیس دولت اصلاحات خبر داده‌اند. با اینحال برخی فعالان مطرح این جریان در فضای مجازی، چهره‌هایی چون علی لاریجانی را از شانس بیشتری برای حمایت جناح چپ برخوردار می‌دانند .

 در جریان اصولگرا، بجز سعید جلیلی که خبرگزاری فارس از قطعیت اعلام کاندیداتوری‌‌اش خبر داده بود، اسامی افرادی چون پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمد مخبر، صادق محصولی  و امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان کاندیدا در میان اظهار نظرات فعالان سیاسی و رسانه‌ای این جریان نیز بیشتر از سایرین به چشم می‌خورد.

برخی ناظران معتقدند که این جریان در حال حاضر، بیش از نمود رسانه‌ای، درگیر ائتلاف‌سازی و کنش‌‌های ستادی است تا با پیش‌بینی تصمیم و ترکیب جناح رقیب خود، به صورت حساب‌شده به میدان انتخابات وارد شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی