اسرائیل عقب نشینی کرد/ برای انعطاف پذیری در آتش بس آماده‌ایم

کدخبر: ۶۵۰۰۵۹
اقتصادنیوز: وبگاه آمریکایی «آکسیوس» روز سه شنبه در گزارشی نوشت که پیشنهاد کتبی ارائه شده از سوی اشغالگران به میانجی‌ها برای توافق آتش‌بس جدید در نوار غزه شامل «آمادگی برای انعطاف پذیری» در مورد تبادل اسیران و آتش‌بس است.
اسرائیل عقب نشینی کرد/ برای انعطاف پذیری در آتش بس آماده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این وبگاه آمریکایی افزود که این پیشنهاد مکتوب که به میانجی‌های اصلی قطر و مصر ارائه شده است، بر اساس اصول کلی ارائه شده توسط دیوید بارنیا، مدیر موساد در جریان نشست روز جمعه ۲۴ مه ۲۰۲۴ در پاریس، بسط داده شده است.

این منبع گزارش داد که پیشنهاد اشغالگران شامل «تمایل به انعطاف پذیری» در مورد تعداد اسیران زنده‌ای است که در اولین مرحله بشردوستانه توافق آزاد می‌شوند، همچنین آمادگی بحث در مورد درخواست حماس برای «آرامش پایدار» در نوار غزه را دربرمی‌گیرد.

خبر مرتبط
بیانیه عربستان علیه حمله اسرائیل به رفح/ تداوم کشتار را محکوم می‌کنیم

وزارت امور خارجه عربستان سعودی حمله اسرائیل به چادر آوارگان فلسطینی در جنوب غزه را محکوم کرد.

اوایل روز سه‌شنبه، سازمان پخش رژیم صهیونیستی گزارش داد تل‌آویو پیشنهاد خود را برای تجدید مذاکرات تبادل اسیران با حماس و آتش‌بس در غزه به میانجی‌گران مصر و قطر تحویل داده است.

خبر مرتبط
واکنش آمریکا به جنایت اسرائیل در رفح/ نتیجه تحقیقات را رصد می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور نتایج تحقیقات اسرائیل در مورد حمله مرگبار به رفح را از نزدیک رصد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی