کوبا اسرائیل را شدیدا محکوم کرد/ جنایت علیه بشریت است

کدخبر: ۶۵۰۱۳۲
اقتصادنیوز :رئیس‌جمهوری کوبا در توئیتی ضمن محکومیت شدید رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح، خواستار اقدام جهانی برای توقف حملات اسرائیل شد.
کوبا اسرائیل را شدیدا محکوم کرد/ جنایت علیه بشریت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «میگل دیاز کانل» در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح در توئیتی نوشت: «ارتش اشغالگر اسرائیل در حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه، مردم فلسطین را زنده زنده سوزاند».

وی در این پست خطاب به کشورهای جهان، خواستار توقف کشتار مداوم غیرنظامیان در نوار غزه شد. وی همچنین این حمله را «یک جنایت بزرگ علیه بشریت» توصیف کرد.

کانل در این پست افزود: چند نفر باید بمیرند تا [این] نسل کشی متوقف شود؟ وی سپس ضمن محکومیت اسرائیل، خواستار تقویت همبستگی با فلسطین شد.

خبر مرتبط
رسوایی تازه برای واشنگتن/ آمریکا در حمله اسرائیل به رفح نقش داشت

اقتصادنیوز: استفاده از تسلیحات ساخت آمریکا در حمله اسرائیل به رفح توسط سی ان ان اثبات شده است و واشنگتن در حمله وحشیانه تل آویو نقش داشته است.

برونو رودریگز وزیر امورخارجه کوبا نیز حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح را محکوم کرد.

وی در این خصوص گفت: «ما این حمله را که نقض قوانین بشردوستانه بین المللی است، محکوم می‌کنیم. این قتل عام وحشیانه صدها پناهنده یکی از بزرگترین شواهدی است که اسرائیل علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.»

خبر مرتبط
عمان حملات اسرائیل به اردوگاه های رفح را محکوم کرد

اقتصادنیوز: وزارت خارجه عمان حملات اخیر اسرائیل به رفح را محکوم کرده است.

در بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی که یکشنبه شب از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه تل‌السلطان شمال غربی شهر رفح انجام گرفت، ۴۵ غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند، کشته و ده ها تن زخمی شدند. این در حالی است که منطقه یاد شده از سوی رژیم اسرائیل به عنوان جایی امن برای فلسطینیان نام برده شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی