پیش بینی حزب الله از پایان اسرائیل

کدخبر: ۶۵۱۹۰۵
اقتصادنیوز :یک مسئول ارشد حزب الله با بیان اینکه، در هر جنگی با لبنان، منطقه پس از چنین جنگی دیگر همانند ماقبل آن نخواهد بود،تاکید کرد چنین جنگی، جنگ پایان(این رژیم) خواهد بود.
پیش بینی حزب الله از پایان اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، نواف الموسوی از مسئولان حزب الله لبنان گفت : دشمن(رژیم صهیونیستی) در زرادخانه خود سلاحی را که بتواند در جنگ علیه لبنان استفاده کند، در اختیار ندارد.

وی خاطر نشان کرد اشغالگران اسرائیلی برای هر جنگی علیه لبنان به تسلیحات واشنگتن نیاز دارند.

الموسوی تاکید کرد در هر جنگی با لبنان، منطقه پس از چنین جنگی دیگر همانند ماقبل آن نخواهد بود وجنگ آینده با اسرائیل، جنگ پایان(این رژیم) خواهد ماند.

خبر مرتبط
پیش بینی مجله آمریکایی از شکست سنگین اسرائیل مقابل حزب الله

اقتصادنیوز :مجله آمریکایی نیوزویک جنگ گسترده احتمالی بین تل‌آویو و حزب الله لبنان را فاجعه‌ای بسیار بزرگتر از جنگ غزه دانست و نوشت که اسرائیل احتمالاً ۲۴ ساعته در این جنگ شکست می‌خورد.

وی در ادامه گفت اگر برادران ما در غزه، عملیات طوفان الاقصی را انجام نداده بودند، حالا باید فاتحه مسئله فلسطین را می خواندیم.

الموسوی خاطر نشان کرد مقاومت فلسطین در غزه پس از هشت ماه جنگ همچنان به درهم کوبیدن دشمن و تحمیل تلفات به آن ادامه می دهد.

خبر مرتبط
موشک حزب الله به هدف خورد / عملیات موفق علیه مقر نظامیان اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب الله بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه الرمثا ارتش اسرائیل در منطقه اشغالی کفرشوبا به صورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی