مخالفان نتانیاهو در نظر سنجی ها پیشی گرفتند

کدخبر: ۶۵۱۹۰۶
اقتصادنیوز: نتایج تازه ترین نظرسنجی که شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان می دهد که اکثریت صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند.
مخالفان نتانیاهو در نظر سنجی ها پیشی گرفتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  بر اساس این نظرسنجی، ۶۲ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند که هرگز به حزبی که از ادامه نتانیاهو در قدرت حمایت کند؛ رأی نخواهند داد.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۵۶ درصد از صهیونیست‌ها بر این باورند که دولت نتانیاهو باید با موضوع تبادل اسرا با حماس موافقت کند.

بر اساس این گزارش، ۵۶ درصد از صهیونیست‌ها نیز بر این باورند که علل اصلی نتانیاهو درخصوص تبادل اسرا با حماس سیاسی است.

خبر مرتبط
فوری/ اسرائیل در لیست سیاه رژیم های کودک کش سازمان ملل قرار گرفت+ واکنش نتانیاهو

اقتصادنیوز :رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دبیرکل سازمان ملل متحد، این رژیم را به‌طور رسمی در لیست سیاه کودک‌کشی سازمان ملل قرار داده است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
اعلام زمان سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا + جزئیات

اقتصادنیوز: روز ۲۴ جولای (۳ مرداد) برای سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه مشترک کنگره آمریکا تعیین شده است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی