جنات تازه اسرائیل در غزه/ این محله قتلگاه کودکان شد

کدخبر: ۶۵۲۷۱۳
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) از شهادت چند کودک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال شهر غزه خبر دادند.
جنات تازه اسرائیل در غزه/ این محله قتلگاه کودکان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه روسیا الیوم در این باره به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد چند فلسطینی در نتیجه بمباران یک خانه پرجمعیت در محله «الشیخ رضوان» در شمال شهر غزه شهید و زخمی شدند.

طبق این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در خیابان «معامل» در محله «الدرج» واقع در مرکز شهر غزه را بمباران کردند.

سازمان دفاع شهری در نوار غزه در این باره اعلام کرد: تا بدین لحظه پیکرهای هشت شهید از زیر آوار خانه هدف قرار گرفته شده در محله الدرج بیرون کشیده شده است.

طبق گزارش این سازمان، بیشتر شهدا کودک هستند.

خبر مرتبط
تلفات سنگین ارتش اسرائیل در غزه/ چند سرباز به هلاکت رسیدند؟

اقتصادنیوز: شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد یک سرباز صهیونیست از گردان «گفعاتی» در نبردهای جاری در غزه به هلاکت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه نیز همزمان با حملات توپخانه‌ای به مناطق شرق شهر رفح با تانک‌های خود نیز این منطقه را بمباران کرد.

حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر همچنین غرب، مرکز و شمال شهر رفح را هدف قرار داد.

خبر مرتبط
بورل خواستار اجرای فوری برقراری آتش‌بس در غزه شد/ قطعنامه آمریکایی مورد پذیرش قرار گرفت

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصویب پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه استقبال کرد و خواستار اجرای فوری آن شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، ۳۷ هزار و ۱۲۴ فلسطینی شهید و ۸۴ هزار و ۸۱۲ تن دیگر نیز در این حملات زخمی شده‌اند و هزاران قربانی همچنان زیر آوار هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی