پزشکیان: برای انقلاب با تمام وجود کار کردم / با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم

کدخبر: ۶۵۳۴۰۴
مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ شاید ما نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم.
پزشکیان: برای انقلاب با تمام وجود کار کردم / با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از شبکه یک آغاز شد و به مدت نیم ساعت ادامه دارد.

پزشکیان در این برنامه که سومین برنامه تلویزیونی وی است، به تشریح برنامه‌ها و معرفی خود به مردم می‌پردازد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه گفت: برای انقلاب با تمام وجود کار کردم. هیچ جا سهم و امتیازی در این انقلاب نگرفتم.

خبر مرتبط
واکنش مسعود پزشکیان به اجرای طرح نور/ آن‌هایی که باید کتک بخورند ما هستیم

اقتصادنیوز: پزشکیان با تاکید بر اینکه من معجزه نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم.

پزشکیان عنوان کرد: دوستان من با بچه‌هایمان رفتند ولی من ماندم شاید نتوانم کاری کنم ولی اگر دست به دست هم دهیم می توانیم اقدامی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم عادلانه رفتار کنیم و اجازه ندهیم رفتار بدی با مردم شود. هر ایرانی به عنوان یک پتانسیل و نیرو می تواند در آینده کشور تاثیرگذار باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما شاید نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و با نخبگان و متخصصان می‌توانیم بخشی ازمشکلات را حل کنیم.

تکمیل می‌شود..

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی