سهم هر نامزد از سازه‌های تبلیغات شهری مشخص شد+ فیلم

کدخبر: ۶۵۳۷۹۳
اقتصادنیوز: معاون سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اختصاص ۴۵ سازه تبلیغات شهری به هر نامزد ریاست جمهوری خبر داد.
سهم هر نامزد از سازه‌های تبلیغات شهری مشخص شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن طارمیان معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی و مردم در امر انتخابات، سازمان زیباسازی تصمیم گرفت که از تبلیغات محیطی شهری برای پرشور‌تر برگزار شدن انتخابات استفاده کند.

وی افزود: در این راستا سازه‌های مشخصی در سطح شهر به کاندیدا‌های محترم اختصاص پیدا می‌کند، در سنوات قبل به این شکل بود که کاندیدا‌های محترم از داربست استفاده می‌کردند تبلیغات در سطوح نقاط مختلف شهر از طریق پوستر و روش‌های دیگر انجام می‌دادند.

خبر مرتبط
بازار داغ نظرسنجی انتخابات ریاست‌ جمهوری/ پلیس هشدار داد؛ تحلیل مهم دو چهره سیاسی چه بود؟

اقتصادنیوز: هیجان مردم برای مشاهده نتیجه نظرسنجی‌های انتخاباتی، گاه آنها را به بی‌راهه می‌برد و به آماری استناد می‌کنند که هیچ اعتبار و مرجعی ندارد. در این زمینه نیز رئیس پلیس فراجا به مردم هشدار داد.

طارمیان گفت: در این دوره با ساز و کار بهتری و شکیل‌تر سازه‌های رسمی تبلیغات محیطی شهری به کاندیدا‌های ریاست جمهوری اختصاص پیدا می‌کند و هر کاندیدا ۴۵ سازه اختصاص پیدا می‌کند تا جهت معرفی خود و برنامه‌های خودشان استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی