آغاز شمارش آرا در هلند + عکس

کدخبر: ۶۵۶۳۰۷
اقتصادنیوز: سفیر ایران در هلند از آغاز شمارش آرا در این کشور خبر داد.
آغاز شمارش آرا در هلند + عکس

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هادی فرجوند در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار دفتر ایرنا در لندن قرار گرفت، نوشته است: به همه هموطنان عزیز ایرانی مقیم هلند سلام و درود فراوان می‌فرستم و یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت که در راه اعتلای وطن عزیزمان، به ملکوت اعلی پیوستند را گرامی می‌دارم.

وی افزود: اکنون که با حضور پرشور شما ایرانیان همیشه سرافراز در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، صفحه زرین دیگری برای سرافرازی و عظمت ایران عزیز رقم خورده است، اجازه می‌خواهم به سهم خویش از حضور شما عزیزان که با مراجعه به صندوق اخذ رای نامزد مورد علاقه خود برای ریاست جمهوری را برگزیدید، قدردانی کنم.

سفیر ایران، اضافه کرد: بدون شک، تک تک آرای شما هم میهنان گرامی، به منزله قطره‌ای ناب از همدلی و افتخار برای آبیاری درخت تنومند استقلال، سربلندی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران و گامی در جهت بهره‌گیری از حق تعیین سرنوشت و مقدرات آینده خود و فرزندان این میهن است.

وی در پایان این پیام نوشته است: از خداوند متعال برای شما دوستان گرامی تندرستی و موفقیت روزافزون و برای کشور عزیزمان ایران سربلندی، پیشرفت و رفاه خواستارم.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، روز جمعه هشتم تیر ماه به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار شد. رای‌گیری در هلند در خانه ایرانیان در لاهه برگزار شد و ایرانیان با حضور در این محل، رای خود را به صندوق‌ انداختند.

 

171245043

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی