«آر پی جی» مبارزان فلسطینی به جان اسرائیلی‌ها وحشت انداخت

کدخبر: ۶۵۷۳۴۵
اقتصادنیوز: تحولات کرانه باختری به شدت صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است و آنها نگران رسیدن سلاح های برهم زننده توازن مانند موشک‌انداز «آر پی جی» به این منطقه هستند.
«آر پی جی» مبارزان فلسطینی به جان اسرائیلی‌ها  وحشت انداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به هراسی اشاره کرد که جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری به جان صهیونیست‌ها انداخته اند.

این رسانه به تهدیدی پرداخت که بمب های و مواد منفجره موجود در اردوگاه های آوارگان در سراسر کرانه باختری برای صهیونیست هاست و ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت به خود مشغول کرده است.

یدیعوت آحارنوت در ادامه به کشته شدن گروهبان «یهود گاتو» بر اثر انفجار بمب در اردوگاهی در نزدیکی طولکرم و نیز سروان «آلون اسکاجوی» از یگان «حاروف» در حادثه مشابهی در اردوگاه جنین در کرانه باختری اشاره کرد.

این رسانه نوشت: این دو حادثه در حالی رخ می دهد که مدتها در کرانه باختری بمب کشنده منفجر نشده بود. این رخداد ذهن مقامات را به شدت مشغول کرد. فرماندهی منطقه مرکزی همواره به دنبال ممانعت از رسیدن سلاحی است که موازنه را برهم بزند و کار ارتش اسرائیل را در اردوگاه بسیار سخت کند. هراس از وارد کردن جنگ افزارهای پیشرفته به کرانه باختری وجود دارد.

خبر مرتبط
فراخوان اعتصاب عمومی در کرانه باختری صادر شد/ شهادت نیروهای مقاومت خشم ساکنان را برانگیخت

اقتصادنیوز: به دنبال شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین در طولکرم به دست اشغالگران صهیونیست ساکنان کرانه باختری خواهان اعتصاب عمومی در این منطقه شدند.

این رسانه صهیونیستی افزود: تهدید بمب ها در کرانه باختری موضوع جدیدی نیست و به نظر می‌رسد که فلسطینیان در اردوگاه های آوارگان فعالیت ارتش اسرائیل را رصد و مبادی ورودی و خروجی مورد استفاده نظامیان و تحرکات آنها را به دقت بررسی می کنند.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: ارتش به شدت نگران تلاش های متوالی ایران و حماس و دیگر سازمانها برای وارد کردن سلاح برهم زننده توازن در کرانه باختری است. از جمله این سلاحها می توان به موشک انداز «آر پی جی» و دیگر جنگ افزارها اشاره کرد.

خبر مرتبط
تنش در کرانه باختری؛ پهپادهای اسرائیلی حمله‌ور شدند+ تعداد شهدا

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در کرانه باختری چهار مبارز فلسطینی شهید شدند.

یک مسئول امنیتی صهیونیست به یدیعوت آحارنوت گفت: تصور کنید که اگر فلسطینیان در اردوگاه ها موشک انداز آر پی جی داشته باشند، مشابه وضعیتی خواهد بود که در غزه وجود دارد. سلاح زیادی از غزه خارج می‌شود و به دست همه می‌رسد که آن را به سازمانهای تبهکار در اسرائیل می‌فروشند و امکان رسیدن آن به سهولت به کرانه باختری وجود دارد.

این منبع همچنین از دشواری و چالشی خبر داد که سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری برای پیدا کردن مکان بمب‌ها با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» روز سه شنبه نیز به نقل از یک منبع امنیتی رژیم اسرائیل نوشت: نظامیان اسرائیلی از میدان های نبرد در غزه، اسلحه را سرقت و به داخل اسرائیل (سرزمین های اشغالی) قاچاق می کنند.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به سرقت و قاچاق سلاح توسط نظامیان صهیونیست، درباره فروش این سلاح به باندهای (به زعم این رسانه)، تبهکار و در نهایت افتادن آنها به دست مبارزان فلسطینی در کرانه باختری هشدار داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی