تجمع حامیان فلسطین در برابر وزارت خارجه انگلیس / ورودی ها مسدود شد

کدخبر: ۶۶۱۸۹۶
اقتصادنیوز: گروهی از حامیان فلسطین در اعتراض به همدستی انگلیس در جنایت‌های نوار غزه، ورودی‌های وزارت خارجه این کشور در لندن را بستند.
تجمع حامیان فلسطین در برابر وزارت خارجه انگلیس / ورودی ها مسدود شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حامیان فلسطین در انگلیس در اعتراض به اقدام دولت این کشور در تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی، ورودی های وزارت خارجه این کشور را مسدود کردند.

گاردین گزارش داد، فعالان حامی فلسطین روز چهارشنبه با تجمع در برابر وزارت خارجه انگلیس و بستن ورودی های آن، خواهان انتشار جزئیات اسناد صادرات سلاح از انگلیس به رژیم صهیونیستی شدند.

خبر مرتبط
رسوایی جدید برای بی بی / تجمع اعتراضی مخالفان در بیرون ساختمان کنگره

اقتصادنیوز: به نمایندگان کنگره و مشاوران آنها اطلاع داده شده که همزمان با سخنرانی «بنیامین نتانیاهو»، منتظر تجمع گسترده معترضان در بیرون ساختمان کنگره باشند.

تظاهرکنندگان اعلام کردند که حزب حاکم کارگر پیش از به قدرت رسیدن حامی انتشار این اسناد و توقف صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی بوده و اکنون باید این اسناد را منتشر کند.

دولت سابق انگلیس بارها با انتشار اسناد مربوط به صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی مخالفت کرده بود. پلیس انگلیس تعدادی از شرکت کنندگان در تظاهرات مقابل ساختمان وزارت خارجه را بازداشت کرد و برای پراکنده کردن تظاهرات به زور متوسل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید