نظر روسیه درباره پیروزی «دونالد ترامپ»

کدخبر: ۶۶۲۴۴۴
اقتصادنیوز: دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور درباره پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واقعیت ها را در نظر می گیرد.
نظر روسیه درباره پیروزی «دونالد ترامپ»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه درباره پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توهم پردازی نمی کند.

راشاتودی گزارش داد، سخنگوی کاخ کرملین یادآور شد که اگرچه دونالد ترامپ ممکن است تاریخ روسیه را به درستی بیان کند، اما او هم تحریم‌های زیادی را علیه مسکو اعمال کرد.

خبر مرتبط
اولین واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو

اقتصادنیوز: ترامپ حملات خود به کامالا هریس بر سر اسرائیل را تشدید کرده و او را به دلیل «ملاقات توهین‌آمیز» با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل مقصر دانست.

پسکوف از ترامپ به خاطر دانستن تاریخ روسیه تا این حد شفاف، تمجید کرد، اما در عین حال گفت که ترامپ همچنان نماینده نخبگان سیاسی آمریکا است که دچار روسیه هراسی هستند.

ترامپ اخیراً در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که ماشین جنگی روسیه، توانست ناپلئون و هیتلر را شکست داد و به همین دلیل در صورت پیروزی در انتخابات، توقف درگیری اوکراین در جزو اولویت های او می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۸ شهریور

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید