حزب الله لبنان بیانیه داد/ شهادت این رهبر و فرمانده بزرگ و صادق را تسلیت می‌گوییم

کدخبر: ۶۶۳۲۸۰
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.
حزب الله لبنان بیانیه داد/ شهادت این رهبر و فرمانده بزرگ و صادق را تسلیت می‌گوییم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

در بیانیه حزب الله لبنان در این باره آمده است: ما شهادت این رهبر و فرمانده بزرگ و صادق را عمیقا تسلیت می‌گوییم.

حزب الله در ادامه تاکید کرد: فرمانده شهید اسماعیل هنیه یکی از بزرگترین رهبران عصر حاضر بود که با شجاعت تمام در برابر پروژه سلطه جویانه آمریکا و اشغالگری رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد.

در این بیانیه آمده است: شهید هنیه یکی از رهبرانی بود که جان خود را بر کف دست نهاده و آماده شهادت برای آرمانی بودند که به آن اعتقاد داشتند و همیشه در طول راه منتظر آن بودند.

حزب الله بیان کرد که شهادت هنیه عزم و اراده مجاهدان در همه میادین مقاومت برای ادامه راه جهاد و رویارویی با دشمن را جزم‌تر خواهد کرد.

خبر مرتبط
سید عمار حکیم ترور اسماعیل هنیه در تهران را شدیدا محکوم کرد/ جامعه بین‌الملل اسرائیل را از اقدامات مجرمانه باز دارد

اقتصادنیوز: رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت صابر و مظلوم فلسطین و جنبش‌های مقاومت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس، گفت که این اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر، سست‌تر از آن است که ملت فلسطین را از تداوم پیشروی در مسیر پیروزی قضیه عادلانه‌اش بازدارد

حزب الله افزود: ما با برادران عزیزمان در جنبش حماس در غم و درد از دست دادن این رهبر بزرگ و احساس خشم نسبت به جنایات دشمن شریک هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید