جلسه تیم امنیت ملی با بایدن و هریس/ بررسی آخرین وضعیت تنش‌ها در خاورمیانه

کدخبر: ۶۶۴۴۹۶
اقتصادنیوز: کاخ سفید از برگزاری جلسه تیم امنیت ملی با بایدن و کامالا هریس درباره حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و اقدامات برای پشتیبانی از اسرائیل خبر داد.
جلسه تیم امنیت ملی با بایدن و هریس/ بررسی آخرین وضعیت تنش‌ها در خاورمیانه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کاخ سفید بامداد سه‌شنبه از برگزاری جلسه تیم امنیت ملی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون او خبر داد.کاخ سفید طی بیانیه‌ای گفت: «تیم امنیت ملی، بایدن و هریس را در مورد تهدیدات ناشی از ایران و متحدانش آگاه کرد. بایدن و هریس در جریان حمله به پایگاه عین‌الاسد و لزوم پاسخگویی به آن قرار گرفتند».در این بیانیه آمده است: «بایدن و هریس در مورد آخرین تلاش‌های نظامی آمریکا برای تقویت دفاع اسرائیل مطلع شدند».

کاخ سفید اضافه کرد: «تیم امنیت ملی درباره تلاش‌های دیپلماتیک با هدف کاهش تنش‌ها در خاورمیانه و دستیابی به آتش‌بس [در غزه] به بایدن و هریس گزارش داد».شامگاه دوشنبه بود که رسانه‌های عراقی از شنیده‌شدن صدای سه انفجار در محل استقرار نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد در پی دو حمله موشکی به این مکان خبر دادند.وزارت دفاع آمریکا نیز بامداد سه‌شنبه مجروح شدن چند نظامی خود در حمله به عین‌الاسد را تأیید کرده و گفت که در حال ارزیابی میزان خسارت وارد شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید