فرمانده کل ارتش:

اسرائیل در سراشیبی سقوط است/ پاسخ ایران قطعی و قوی است

کدخبر: ۶۶۴۸۰۰
اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، گفت: پاسخ اقدام صهیونیست‌ها در ترور شهید هنیه قطعی و قوی خواهد بود.
اسرائیل در سراشیبی سقوط است/ پاسخ ایران قطعی و قوی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبرنگاران برگرفته از رسالت حضرت زینب سلام الله علیها است و در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ و فعال دارند و در تحولات اخیر بیش از ۱۷۰ خبرنگار در چند ماه اخیر در غزه به دست رژیم جلاد صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل هنیه، افزود: دیروز به جای شهید هنیه شخصیت خاص دیگری که از مجاهدان خاص دوران معاصر است به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس منصوب شد که نشان گر راهی است که می‌خواهند ادامه دهند و انتخاب یحیی سنوار یعنی رژیم صهیونیستی نباید هیچ امیدی به آینده خودش داشته باشد.

خبر مرتبط
ادعای آمریکا درباره ارسال پیام به ایران و اسرائیل

اقتصادنیوز:وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه ادعا کرد که واشنگتن به ایران و اسرائیل اطلاع داده است که درگیری در خاورمیانه نباید تشدید شود.

فرمانده کل ارتش اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را خلاف همه قوانین، معاهدات، باورها و آداب و رسوم دانست و گفت: باند جنایتکار صهیونیستی که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست حتماً پاسخ قطعی و قوی اقدامات خود در ترور شهید هنیه را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها خودشان نیز فهمیده‌اند که فروپاشی‌شان سرعت گرفته و در سراشیبی سقوط هستند از این رو با اقدامات کور تلاش می‌کنند سرعت فروپاشی خود را کاهش دهند که به این خواست خود نخواهند رسید و همه نابودی این رژیم جنایتکار را خواهند دید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید