حماس انجام این عملیات موفق را تبریک گفت

کدخبر: ۶۶۵۷۳۱
اقتصادنیوز: جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات ضدصهیونیستی در منطقه «غور اردن» کرانه باختری، آن را پاسخ طبیعی به جنایت رژیم صهیونیستی دانستند.
حماس انجام این عملیات موفق را تبریک گفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این جنبش عملیات قهرمانانه در «حولا» واقع در منطقه «غور اردن» (دره اردن) کرانه باختری را تبریک می‌گوید.

در بیانیه این جنبش آمده است که این عملیات پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تداوم جنگ نسل‌کُشی و کشتار ملت فلسطین توسط این رژیم است که بمباران مدارس و مراکز پناهندگی در نوار غزه و هدف قرار دادن نمازگزاران از نمونه‌های آن هستند.

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که یورش‌های ارتش رژیم اشغالگر در کرانه باختری هرگز امنیت را برای این رژیم و شهرک‌نشینان به ارمغان نخواهد آورد.

جنبش حماس نیز تأکید کرد که عملیات تیراندازی در منطقه «الأغوار» شمالی پاسخ طبیعی به جنایت‌ها و نسل‌کُشی ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است.

خبر مرتبط
واکنش حماس به نسل‌کشی در غزه/آمریکا مقصر اصلی

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا مسئول کشتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه است.

منابع صهیونیستی امروز از عملیات تیراندازی به سمت یک خودروی حامل چند شهرک‌نشین در منطقه «غور اردن» کرانه باختری خبر دادند که بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی در این حمله یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان عملیات طوفان الاقصی و به ویژه طی روزها اخیر شاهد عملیات و رویارویی مقاومت فلسطین با نیروهای رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان صهیونیست بوده است و مقامات این رژیم نگران گسترش عملیات مذکور و تبدیل آن به یک جنگ تمام عیار هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید