ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت:

فعالیت سیاسی در این وزارتخانه خیانت به مردم است

کدخبر: ۶۶۶۲۵۲
اقتصادنیوز: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می‌دانم.
فعالیت سیاسی در این وزارتخانه خیانت به مردم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  جلسه هم اندیشی محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت با مسئولان سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری عصر سه شنبه برگزار شد.

در این جلسه رئیس کل سازمان نظام پزشکی، محمود فاضل رئیس شورای عالی نظام پزشکی، رئیس و برخی اعضای شورای عالی نظام پرستاری، رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی، برخی اعضای شورای عالی و معاونین سازمان نظام پزشکی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه که به دعوت سازمان نظام پزشکی در بیمارستان معیری برگزار شد، برخی مشکلات در حوزه پرستاری، پزشکی و نظام سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رئیس زاده رئیس کل و نیز رئیس شورای عالی نظام پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان یکی از افراد باسابقه، شناخته شده و آگاه به مسایل جامعه پزشکی ضمن بیان دغدغه ها بر حمایت از ایشان تاکید کردند.

خبر مرتبط
نظر کمیسیون بهداشت مجلس درباره این دو وزیر پزشکیان+ جزئیات

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از موافقت این کمیسیون با برنامه های وزاری پیشنهادی بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری و برخی اعضای این شورا نیز با بر شمردن شرایط حساس فعلی در ادامه حیات شغلی پرستاری بویژه در حوزه تعرفه گذاری نیز ابراز امیدواری کردند با حضور ظفرقندی در راس وزارت بهداشت شرایط نیروی انسانی حوزه سلامت بهبود یابد.

در پایان جلسه نیز ظفرقندی ضمن تشکر از حاضران، وزارت بهداشت را یک وزارت خدماتی دانست و افزود: در سوابق مدیریتی من همکاری با بسیاری از افراد از همه گروه ها وجود دارد و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.

وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در جلسات کمیسیون ها خوشبختانه در خصوص مسائل مدیریتی و علمی اینجانب هیچ بحثی وجود ندارد و اگر بار مسئولیت بر دوش اینجانب قرار گرفت از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

محمدرضا ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده است.

خبر مرتبط
محمدرضا ظفرقندی؛ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای وزارت بهداشت شد+ جزئیات

اقتصادنیوز: وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بشناسید.

جلسات رای اعتماد به کابینه مسعود پزشکیان رئیس جمهور از ۲۷ مرداد در صحن علنی مجلس آغاز می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید