واکنش تند فرمانده ارتش پاکستان به نسل‌کشی فلسطینیان

کدخبر: ۶۶۶۲۵۳
اقتصادنیوز: فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد که پایمالی حقوق بشر و نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل لکه ننگی بر هنجارهای بین المللی و جوامع قانون مدار است.
واکنش تند فرمانده ارتش پاکستان به نسل‌کشی فلسطینیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ژنرال سید عاصم منیر در سخنانی در دانشکده افسری به مناسبت هفتاد و هفتمین سالروز استقلال پاکستان، اظهار کرد: ما حامی فلسطین و هرگونه تلاش برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم این کشور هستیم.

وی افزود: بدون شک جنایات اسرائیل در غزه نقض آشکار حقوق بشر و نسل کشی فلسطینیان است و تداوم این جنایات لکه ننگی بر هنجارهای اجتماعی در جهان و جوامع قانون مدار به شمار می‌رود.

فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد: ما در سالروز استقلال کشور خود ضمن اعلام تعهد به تحکیم روابط با کشورهای دوست و همپیمانان، همزمان پیام صریح به دشمنان و کشورهای متخاصم می‌دهیم مبنی بر اینکه پاکستان به هیچ قیمتی درباره امنیت ملی و تمامیت ارضی خود مصالحه نمی‌کند.

وی در ادامه افغانستان را کشور همسایه و برادر اسلامی پاکستان دانست و افزود: اسلام‌آباد صادقانه خواهان روابط عمیق و برادری با افغانستان است و پیام ما به کابل این است که جای کشور همسایه و برادر خیرخواه خود پاکستان را با عناصر تروریستی (تحریک طالبان پاکستان) تغییر ندهد.

ژنرال عاصم منیر تاکید کرد: جنگ پاکستان با پدیده تروریسم با قوت تمام ادامه خواهد یافت و نیروهای مسلح این کشور از هیچ جانفشانی و فداکاری دریغ نخواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید