عظیمی‌راد خبر داد؛

موافقت اعضای کمیسیون آموزش با برنامه‌های چهار وزیر پیشنهادی دولت پزشکیان

کدخبر: ۶۶۶۴۹۵
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم با کسب آرای اکثریت، توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی را بدست آورد.
موافقت اعضای کمیسیون آموزش با برنامه‌های چهار وزیر پیشنهادی دولت پزشکیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احسان عظیمی‌راد در تشریح بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسات کمیسیون و با حضور وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

عظیمی‌راد افزود: دکتر حسین سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری طی هفته جاری دو جلسه در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرد و ضمن ارائه سوابق کاری خود، برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ای را برای وزارتخانه عتف مطرح کرد.

خبر مرتبط
قالیباف اصلاح بودجه ۱۴۰۳ را برای اجرا ابلاغ کرد

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون حاضر در جلسه با بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صلاحیت وی را به رأی گذاشتند، افزود: وزیر پیشنهادی با آرای اکثریت توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی را کسب نماید.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون با چند شرط اساسی به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رأی موافق دادند، اظهار داشت: سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش شروط اعضای کمیسیون آموزش همچون توجه ویژه وزیر بر واگذاری توان مدیریتی ستاد وزارتخانه و رؤسای دانشگاه‌ها به مدیران قوی و بی حاشیه، توجه ویژه به اسناد بالا دستی نظام در حوزه آموزش عالی از جمله سند دانشگاه اسلامی و نقشه جامع علمی کشور و تعهد وزیر بر اجرای کامل برنامه پیشنهادی ارائه شده به کمیسیون؛ توانست موافقت اعضای کمیسیون تخصصی را کسب نماید.

گفتنی است کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با عنوان کمیسیون فرعی با برنامه‌های دو وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.

لازم به ذکر است کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دیروز با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز موافقت کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید