رونمایی قریب‌الوقوع تجهیزات جدید نیروی پدافند هوایی ارتش

کدخبر: ۶۶۶۷۰۱
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیزات و دستاوردهای دفاعی جدید پدافندی متناسب با تهدیدات روز، به‌زودی رونمایی می‌شود.
رونمایی قریب‌الوقوع تجهیزات جدید نیروی پدافند هوایی ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با فارغ‌التحصیلان دافوس آجا با بیان اینکه خلوص نیت و روحیه انقلابی در تمامی کارکنان آجا وجود دارد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سرمایه بزرگی از کارکنان ولایی و متخصص است و استفاده از این فرصت‌ها حتماً می‌تواند موجب موفقیت ارتش باشد.

خبر مرتبط
تجهیز منطقه پدافند هوایی شرق ارتش به این سامانه‌ها+ جزئیات

اقتصادنیوز: امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در سایت راهبردی ولایت منطقه پدافند هوایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سایت راهبردی، میزان آمادگی دفاعی و توان رزم این یگان را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد. سرتیپ صباحی فرد در این بازدید در جمع کارکنان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی ارتش و تبادل دانش با سایر مراکز مربوطه، فناوری پیشرفته‌ای که در تجهیزات و تسلیحات بومی این نیرو بکار گرفته شده علاوه بر افزایش قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد در زمینه عملیاتی، موجب ارتقاء توان رزم یگان‌های راهبردی پدافند هوایی شده است. فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا توان راداری، موشکی و پهپادی متناسب با تهدیدات متصور و در حال ظهور است، اظهار داشت: تولید قدرت برای مقابله با انواع تهدیدات در دستور کار جدی این نیروست. با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی، مواضع و سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق ارتش به سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی، گام‌های اساسی از سوی پدافند هوایی برداشته شده است، گفت: این نیرو طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده است و قابلیت‌ها و توانمندی‌های پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار این نیرو در راستای تأمین امنیت کشور گفت: تجهیزات و دستاوردهای دفاعی جدید پدافندی متناسب با تهدیدات روز، به‌زودی رونمایی می‌شود.

امیر صباحی فرد، هم‌افزایی و همکاری بین نیروهای مسلح را عامل موفقیت در مسئولیت‌های مختلف دانست و گفت: ما ظرفیت‌های زیادی داریم که اگر هم‌افزا در کنار هم قرار بگیرند، قدرت بیشتری را برای کشور به همراه خواهند آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید