اعتراف وزیر افراطی اسرائیل به شکست/ شمال اسرائیل به عصر حجر بازگشت!

کدخبر: ۶۶۸۳۶۱
اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل خطاب به وزیر جنگ این رژیم گفت: به جای لبنان، شمال اسرائیل را به عصر حجر بازگردانده‌اید.
اعتراف وزیر افراطی اسرائیل به شکست/  شمال اسرائیل به عصر حجر بازگشت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به افراطی ترین وزیر اسرائیلی شناخته می شود در اظهاراتی با حمله به وزیر جنگ، گفت: به جای لبنان، شمال اسرائیل را به عصر حجر بازگردانده‌اید. به گزارش بامداد شنبه ایرنا از شبکه الجزیره، بن گویر خطاب به یوآو گالانت افزود: قول داده بودید که لبنان را به عصر حجر بازگردانید ولی اکنون شهرک‌های شمالی را به عصر حجر باز گردانده‌اید.

وی اضافه کرد: به جای اینکه در شبکه ایکس (توئیتر سابق) به من حمله کنید، باید به لبنان حمله کنید. به گزارش ایرنا، گالانت پیش تر در بازدید از مناطقی در مزارع اشغالی شبعا، تهدید کرده بود که لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند. «ایتان دیویدی» رئیس شهرک صهیونیست نشین «موشاف مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی گفت که گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وعده داد که لبنان را به عصر حجر بازخواهد گرداند اما در واقعیت این حزب الله است که ما را به عصر حجر بازگرداند.

در پی حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، حدود ۲۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از شهرک‌های نزدیک به لبنان فرار کرده‌اند و این شهرک‌ها نیز آماج حملات پهپادی و راکتی حزب الله بوده است. رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز پیش تر گفته بود: پیشنهاد می‌کنم زیاد لاف و حرف نزنیم که لبنان را به عصر حجر باز می‌گردانیم. «دن حالوتس» گفته بود: در مرکز یک بحران بی سابقه قرار داریم و نخست وزیر نه تنها جزئی از راه حل نیست بلکه اصل مشکل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید