وزیر کشور اولویت اصلی این وزارتخانه را مشخص کرد+ جزئیات

کدخبر: ۶۶۸۸۴۱
اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: اصلی ترین اولویت ما در این مرحله، حفظ منزلت و کرامت مردم در همه شئون است و این اولویت، رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی ها و اقدامات است.
وزیر کشور اولویت اصلی این وزارتخانه را مشخص کرد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  اسکندر مومنی روز دوشنبه ۵ شهریور در همایش استانداران که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز داریم و حداقل دو برابر آن، ۳۲ میلیون والدین، یعنی در مجموع نزدیک به ۵۰ میلیون یا شاید بیشتر، یک جامعه هدفی هستند که همه آنها با آموزش و پرورش مرتبط هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه های بسیار کم‌هزینه و بسیار پربازده است چرا که با یک وزارتخانه می توانیم با یک جمعیت ۵۰- ۶۰ میلیونی ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال بازگشایی بسیار خوب، آرام و امنی را خواهیم داشت، گفت: من همیشه تکرار کرده‌ام بیش از گذشته نیاز به امنیت و آرامش و وفاق ملی و همبستگی ملی و امید و امیدآفرینی داریم. اینکه ما می‌گوییم امسال باید بهتر از سال قبل باشد مفهومش این نیست که سال گذشته تلاشی نشده است. ما مسلمانیم و باید امروزمان بهتر از دیروز و فردای مان بهتر از امروز باشد.

خبر مرتبط
دیدار فرمانده ارتش با وزیر کشور + جزئیات و عکس

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار کردند.

وزیر کشور ادامه داد: اصلی ترین اولویت ما در این مرحله، حفظ منزلت و کرامت مردم در همه شئون است و این اولویت، رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی ها و اقدامات است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید