مقاومت فلسطین بیانیه داد/ واکنش تند به کیفرخواست آمریکا علیه یحیی سنوار

کدخبر: ۶۷۰۶۵۴
اقتصادنیوز: کمیته‌های مقاومت در فلسطین در واکنش به کیفرخواست آمریکا علیه رهبران مقاومت تاکید کرد: طرح کیفرخواست دولت آمریکا علیه یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی دیگر از رهبران فلسطین را به شدت محکوم می‌کنیم.
مقاومت فلسطین بیانیه داد/ واکنش تند به کیفرخواست آمریکا علیه یحیی سنوار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم کمیته‌های مقاومت فلسطین اقدام آمریکا در صدور کیفرخواست علیه رهبران مقاومت فلسطین را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه افزود: کیفرخواست دولت آمریکا علیه فرمانده یحیی سنوار و برادرانش، حلقه جدیدی از سلسله تجاوزات آمریکا علیه مردم ما و مقاومت آنهاست که به مدت 11 ماه است که با مشارکت فعال در جنگ نابودی که تمام گروههای فلسطینی را هدف قرار داده، ادامه دارد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: کیفرخواست جدید آمریکا تاییدی بر این است که دولت آمریکا کورکورانه و نامحدود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و از هیچ تلاشی در مبارزه با مردم فلسطین و رهبران آنها دریغ نمی‌کند.

وزارت دادگستری آمریکا علیه 6 تن از رهبران فعلی و سابق جنبش مقاومت اسلامی حماس از جمله «یحیی سنوار»، شهید «اسماعیل هنیه»، «محمد ضیف»، «خالد مشعل»، «مروان عیسی» و «علی برکه» کیفرخواست جنایی صادر کرد.

در  بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن باطل خواندن ادعاهای جدید آمریکا تاکید شده است این ادعاها مغایر با قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی است و در شکستن اراده ملت فلسطین موفق نخواهد شد و ملت فلسطین را از ادامه مسیر مبارزه و جهاد و مقاومت تا شکست کامل تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی و نابودی رژیم فاشیستی باز نخواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید