واکنش تند و تیز عمار حکیم به اظهارات نتانیاهو درباره فیلادلفیا

کدخبر: ۶۷۰۶۹۲
اقتصادنیوز: سید عمار حکیم اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره گذرگاه مرزی فیلادلفیا (کرم ابو سالم) با مصر را محکوم کرد.
واکنش تند و تیز عمار حکیم به اظهارات نتانیاهو درباره فیلادلفیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید عمار حکیم اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره گذرگاه مرزی فیلادلفیا (کرم ابو سالم) با مصر را محکوم کرد.

العالم گزارش داد، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای ملی عراق گفت: این اظهارات چیزی جز دروغ‌گویی و مانع تراشی نیروهای صهیونیست برای مانع‌تراشی در مسیر آتش‌بس در غزه نیست.

خبر مرتبط
ادعای رسانه‌های اسرائیل: رئیس موساد با عقب‌نشینی از کریدور جنجالی موافقت کرد/ راه آتش‌بس هموار شد؟

اقتصادنیوز: جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران گفت: «این توافق، از جمله پیشنهاد پل زدن که ما کار را با آن آغاز کردیم، شامل خروج ارتش اسرائیل از تمام مناطق پرجمعیت از جمله مناطق در امتداد و مجاور آن کریدور می‌شود. این پیشنهادی است که اسرائیل با آن موافقت کرده است.»

حکیم ادامه داد: هدف از این سخنان ادامه تعدی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نسل‌کشی مردم فلسطین و تلاش برای اجرای طرح‌های توسعه‌طلبانه است.

وی افزود: ما این اظهارات نادرست را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم که از همه ابزارهای موجود برای فشار به رژیم صهیونیستی به منظور توقف جنگ در غزه و آغاز بازسازی این منطقه و بازگشت آوارگان فلسطینی به آن استفاده کند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در سخنانی ادعا کرد حماس از طریق مصر و محور فیلادلفیا سلاح دریافت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید