اذعان به شکست اقدامات ارتش اسرائیل در غزه

کدخبر: ۶۷۲۵۶۱
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از بی سرانجام بودن اقدامات ارتش این رژیم در غزه سخن گفت و به شکست آن اذعان کرد.
اذعان به شکست اقدامات ارتش اسرائیل  در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «عامیت هالیوی»، با اذعان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد: ارتش اسرائیل یک گردان حماس و حتی یک گروه از حماس را در شهر رفح شکست نداده است. اینکه ارتش از کشتن دو هزار نیروی حماس در این شهر دم می‌زند، اغراق آمیز است.

وی تاکید کرد: اسرائیل بخش اندکی از شهر زمینی رفح ( تونل‌های مقاومت در زیر زمین) را منهدم کرده است.

عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست افزود: سلاح نزد مقاومت در رفح انبوه و آنچه ارتش اسرائیل بدان دست یافته، اندک است. اسرائیل از نابودی حماس و شکست آنها فرسنگ ها فاصله دارد.

وی اطلاعیه های ارتش رژیم صهیونیستی را گمراه کننده برای صهیونیستها و تقویت کننده برای حماس توصیف کرد.

هالیوی ادامه داد: ارتش برای چهارمین بار وارد شهر خان یونس و برای پنجمین بار وارد محله الزیتون (شهر غزه) شده اما اوضاع تغییری نکرده است. با این روند ما به جایی نمی‌رسیم. هر فردی که کشته می‌شود، دو نفر به جای آن متولد می‌شوند، هر فردی که زخمی می‌شود، سه مبارز جدید جذب می شود و هر سلاحی که ارتش اسرائیل بر آن چنگ می‌اندازد، حماس سلاح دیگری در غزه تولید می کند.

این نماینده کنست اظهار داشت: رویکرد ارتش در قبال تونل های حماس به شکست آنها(مقاومت) منجر نمی شود. راهبردی وجود ندارد و وارد تونلی شده‌ایم که پایانی ندارد.

وی بار دیگر تاکید کرد: سخنگوی ارتش اسرائیل همه را گمراه می کند و از پیروزی دم می زند.

به گزارش ایرنا، اذعان این عضو کنست رژیم صهیونیستی به شکست در مقابل مقاومت در حالی بیان می شود که پیشتر نیز بسیاری از نظامیان ارتش این رژیم به شکست های اسرائیل در جنگ غزه اعتراف کرده بودند.

یک ژنرال صهیونیست اخیرا با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» (۷ اکتبر ۲۰۲۳) گفت که رژیم اسرائیل در این عملیات غافلگیر شد و از گروه های مقاومت فلسطین سیلی خورد.

ژنرال «گای حازوت» رئیس بخش آموزش و تحقیقات در نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بازدارندگی این رژیم از بین رفته است.

وی افزود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنان کنترل اوضاع در بخش های گسترده ای از نوار غزه را در اختیار دارد، در حالیکه رژیم صهیونیستی در منطقه خوار و ذلیل شده است.

خبر مرتبط
واکنش کنعانی به جشن میلاد پیامبر در نوار غزه: امید در فلسطین و یأس در سرزمین‌های اشغالی موج می‌زند

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایستادگی اسطوره‌ای ملت ‎فلسطین در ویرانه‌های نوار غزه برغم دردها و رنج‌های غیرقابل توصیف و فرار و مهاجرت معکوس اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی؛ امید در فلسطین و یأس در سرزمین‌های اشغالی موج می‌زند.

حازوت در نشست فرماندهان و نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات موشکی و پهپادی گروه های مقاومت به مواضع نظامیان این رژیم گفت: به دنبال حملات آتشین علیه اسرائیل از سوی ایران، لبنان، سوریه، یمن و عراق، هر کسی به دنبال تحقیر و اهانت به سوی ما چیزی می‌فرستد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید