پیام رئیس جمهور درپی حملات اخیر اسرائیل در ضاحیه بیروت

کدخبر: ۶۷۵۴۶۹
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرده و آنان را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست.
پیام رئیس جمهور درپی حملات اخیر اسرائیل در ضاحیه بیروت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور مسعود پزشکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرده و آنان را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست و گفت: اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم.

متن کامل پیام دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر آشکار کرد.

خبر مرتبط
وحشت صهیونیست‌ها / آماده‌باش سفارتخانه‌های اسرائیل در سراسر جهان

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، سفارتخانه‌های این رژیم در سراسر جهان از ترس واکنش حزب‌الله و محور مقاومت به حالت آماده‌باش درآمدند.

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، نشانه‌ای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی بوده و ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است. انتظار می‌رود تمامی کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند.

اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم. در غم شما مردم عزیز و پرافتخار مقاومت لبنان شریک هستم.

دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.»

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید