8 وزیر راهی مجلس می‌شوند/ بررسی مسکن، خودرو و برق در اولویت

کدخبر: ۶۷۵۵۹۲
اقتصادنیوز: نشست کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای شنبه تا چهارشنبه (۷ تا ۱۱ مهرماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی مشکلات حوزه خودرو و وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری مشکلات مسکن و سامانه املاک و اسکان به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خواهند رفت.
8 وزیر راهی مجلس می‌شوند/ بررسی مسکن، خودرو و برق در اولویت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزرای نفت، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، اطلاعات، ارتباطات، ورزش و کشاورزی این هفته میهمان کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند تا درباره مشکلات صنعت خودرو، حوزه مسکن، ناترازی برق و دیگر مسائل کشور به نمایندگان گزارش دهند.

نشست کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای شنبه تا چهارشنبه( ۷ تا ۱۱ مهرماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی مشکلات حوزه خودرو و وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری مشکلات مسکن و سامانه املاک و اسکان به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خواهند رفت.

عباس علی آبادی وزیر نیرو در این هفته مهمان کمیسیون ویژه جهش تولید است تا درباره موضوع ناترازی برق به اعضای کمیسیون گزارش دهد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات در این هفته از نماینده سازمان برنامه و بودجه میزبانی خواهد کرد تا وی درباره وصول درآمدها و هزینه کرد منابع مرتبط با قانون ویژه جهش تولید به اعضای کمیسیون گزارش دهد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در این هفته به کمیسیون اجتماعی مجلس خواهد رفت تا درباره اولویت‌های کاری و رئوس برنامه‌های این سازمان به نمایندگان گزارش خود را ارائه دهد.

بررسی تراز و تامین انرژی در این هفته با حضور وزیر نفت در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود. همچنین رئیس سازمان صدا و سیما نیز مهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.

وزیر اطلاعات در این هفته به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها خواهد رفت تا درباره اقدامات و مسائل پیش رو این وزارتخانه با نمایندگان بحث و گفت و گو کند.

در این هفته قرار است اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دیدار رئیس قوه قضائیه رفته تا از رهنمودهای ایشان در بحث انرژی استفاده کنند. همچنین رئیس سازمان انرژی اتمی مهمان اعضای این کمیسیون است تا تکمیل نیروگاه‌های هسته‌ای تولید برق و کاربردهای صلح آمیز فناوری هسته‌ای با حضور اعضای کمیسیون بررسی شود.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این هفته از سازمان انرژی اتمی بازدید خواهند کرد تا اقدامات و برنامه‌های این سازمان را از نزدیک رصد کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد رفت تا گزارشی درباره عملکرد این وزارتخانه به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

وزیر راه و شهرسازی در این هفته مهمان کمیسیون عمران است. خانم صادق مالواجرد قرار است درباره چگونگی تحقق وعده‌های شفاهی داده شده در زمان کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت، گزارش خود را ارائه دهد.

وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دعوت شده است تا گزارش خود را درباره عملکرد ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به استماع نمایندگان برساند.

در این هفته قرار است نشست مشترک کمیسیون کشاورزی با وزرای نیرو، جهادکشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه راهکاری تحقق برنامه هفتم توسعه در این حوزه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

متن کامل برنامه کمیسیون‌های مجلس را اینجا ببینید.

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید