روزهای سخت نتانیاهو در راه است

کدخبر: ۶۷۵۹۳۹
اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گفت، نباید فراموش کرد که اسرائیل هنوز در بحبوحه جنگ سختی قرار دارد و هزینه‌های آن سنگین است.
روزهای سخت نتانیاهو در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم تروریست صهیونیستی یکشنبه شب از روزهای پرچالش پیش رو سخن گفت.به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل» نتانیاهو گفت: «پس از ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در روز جمعه در بیروت هنوز روزهای سختی پیش است.»

نتانیاهو گفت: «تغییر موازنه قوا امکان ایجاد ائتلاف جدید در منطقه را به همراه دارد.»
او افزود: «به شما شهروندان اسرائیلی می‌گویم، این روزها نیز روزهای چالش‌برانگیزی هستند. زیرا در این روزها هم نباید فراموش کرد که هنوز در بحبوحه جنگ سختی هستیم و هزینه های آن سنگین است.»نتانیاهو اخیرا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تکرار اتهاماتش علیه ایران گفت: «بعداز ۷ اکتبر، ایران از ۶ جبههٔ دیگر حملاتی را علیه اسرائیل راه‌اندازی کرده است. ایران به‌دنبال گسترش افراط‌گرایی به فراسوی خاورمیانه است و به همین دلیل است از شبکه‌های تروریستی در هر ۵ قاره حمایت مالی می‌کند.»

خبر مرتبط
ادعای جدید نتانیاهو/به دنبال تغییر واقعیت‌ استراتژیک در خاورمیانه هستیم

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به ترور تعدادی از فرماندهان جنبش حزب‌الله لبنان، مدعی تلاش برای تغییر در واقعیت استراتژیک در کل منطقه غرب آسیا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید