محکومیت حمله اسرائیل به الحدیده از سوی جهاد اسلامی فلسطین

کدخبر: ۶۷۵۹۵۷
اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین حملات اسرائیل به بندر الحدیده در غرب یمن را محکوم کرد.
محکومیت حمله اسرائیل به الحدیده از سوی جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات کور رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در غرب یمن، از این اقدام رژیم سفاک تل آویو به جنایت جنگی تعبیر کرد.  در ادامه بیانیه این گروه مقاومت فلسطینی آمده است: این جنایت جنگی صهیونیست‌ها به سلسله جنایت این دشمن در ریختن خون ملل اسلامی و عربی افزوده شده است.

جهاد اسلامی همچنین از پایداری و شجاعت ملت یمن در پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت آن قدردانی کرد. در همین ارتباط سخنگوی جنبش انصارالله یمن تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی این کشور را محکوم کرد و گفت: اراده این ملت قدرتمندتر از زورگویی اسرائیل و آمریکا علیه ملت‌های منطقه است.

به گزارش ایرنا، «محمد عبدالسلام» تأکید کرد که تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی در الحدیده، تلاشی از جانب این رژیم با هدف شکستن اراده و تصمیم یمن برای یاری غزه است. وی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا (به یمن) محکوم و مردود است و غیرممکن است که بر اراده ملت یمن تأثیر گذارد؛ اراده این ملت قدرتمندتر از زورگویی اسرائیل و آمریکا علیه ملت‌های منطقه است.

عبدالسلام تصریح کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه یمن، نقش اصولی این کشور در قبال فلسطین و غزه را تقویت می‌کند. رسانه‌های یمنی عصر امروز از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر ساحلی الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند. در این حمله مخازن نفت و نیروگاه برق الحدیده و نیز فرودگاه بین‌المللی آن هدف قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید