حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل/ آژیر خطر در ده‌ها شهرک به صدا درآمد

کدخبر: ۶۷۶۳۵۹
اقتصادنیوز: در پی حملات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل صدای انفجارهای قوی و متوالی در تعدادی از شهرها و شهرک‌های مناطق شمال فلسطین اشغالی شنیده شد.
حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل/ آژیر خطر در ده‌ها شهرک به صدا درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند صدای آژیر خطر در دهها شهرک اطراف حیفا، عکا، نهاریا، شهر الجلیل و مناطق مختلف در شمال فلسطین اشغالی با احتمال حملات موشکی از سوی مقاومت لبنان به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی محدودیت تجمعات در فلسطین اشغالی را تشدید و اعلام کرد یک موشک به سمت منطقه‌ای در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

رسانه‌های اشغالگر گزارش کردند موشک‌های بالستیک از جنوب لبنان به سمت شهر حیفا و مقر شرکت صنایع نظامی رافائل در این شهر شلیک شد. همچنین موشک‌هایی به صورت مستقیم به عکا، شلومی در نزدیکی مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی اصابت کردند و ۴۶ شهرک‌نشین صهیونیستی هنگام فرار به پناه‌گاه‌ها زخمی شدند.

خبر مرتبط
تل‌آویو در تله؛ مختصات حزب‌الله بعد از سید حسن نصر‌الله

اقتصادنیوز: به باور ناظران حملات تند اسرائیل به مواضع حزب الله موجب شده تا اسرائیل درگیر اشتباه محاسباتی شود. از منظر تحلیلگران، تلاش نتانیاهو برای حمله زمینی به لبنان و هدف قرار دادن زرادخانه حزب الله نوعی خود زنی است.



در مقابل خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از بعلبک را هدف قرار دادند. ۴ تن در حملات این رژیم به منطقه البقاع در شرق لبنان به شهادت رسیدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید