حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرز سوریه و لبنان

کدخبر: ۶۷۷۲۷۰
اقتصادنیوز: اسرائیل منطقه قصیر در حومه حمص در مرز سوریه و لبنان را بمباران کرده است.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرز سوریه و لبنان
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه های سوری شنبه شب تأیید کردند که اسرائیل منطقه قصیر در حومه حمص در مرز سوریه و لبنان را بمباران کرده است.

شبکه الجزیره گزارش داد، از سوی دیگر خبر می رسد که انفجارهای مهیبی در داخل سوریه در امتداد مثلث مرز اردن، سوریه و فلسطین به صدا درآمده است.

شکه این شبکه خبری همچنین گزارش داد که فعالیت هواپیماهای نظامی در مثلث مرزی اردن و سوریه شدت گرفته است.

خبر مرتبط
فرانسه خواستار توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل شد

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری فرانسه گفت: فروش محموله‌های تسلیحاتی که در درگیری‌های غزه استفاده می‌شود، باید به عنوان بخشی از تلاش‌ گسترده‌تر برای یافتن راه‌حل سیاسی، متوقف شود.

این نخستین باری نیست که رژیم صهونیستی به مرز سوریه ولبنان حمله می کند، بامداد جمعه نیز اسرائیل با حمله به منطقه ای دیگر در مرز این دو کشور راه ارتباطی میان آنها را قطع کرد.

منابع خبری گزارش داده بودند که ارتش اشغالگر اسرائیل به اطراف گذرگاه المصنع در مرز لبنان و سوریه حمله کرده است.

این گذرگاه، یک گذرگاه مرزی میان لبنان و سوریه است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید