تاکید شولتس بر تداوم ارسال سلاح به اسرائیل

کدخبر: ۶۷۸۴۱۴
اقتصادنیوز: در تداوم حمایت‌های بی‌وقفه غرب از جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان، اولاف شولتس صدراعظم آلمان بر تداوم ارسال تسلیحات به این رژیم تاکید کرد.
تاکید شولتس بر تداوم ارسال سلاح به اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  صدراعظم آلمان در جریان سخنرانی خود در پارلمان این کشور (بوندستاگ)، گفت: ما پیش از این به (رژیم) اسرائیل تسلیحات ارسال کرده‌ایم و در آینده هم حتی به طور گسترده‌تر به این کار ادامه خواهیم داد.

صدراعظم آلمان در حالی بر تداوم ارسال تسلیحات از سوی برلین به رژیم جنایتکار صهیونیستی تاکید می‌کند که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پیش تر در گفت وگو با رادیو «فرانس اینتر»، تصریح کرده بود که توقف ارسال تسلیحات به (رژیم) اسرائیل برای حمله به غزه اولین راه حل سیاسی برای پایان دادن به این درگیری‌ها است.

مکرون تاکید کرد که هیچ اقدام مثبت و سازنده‌ای در ارتباط با حل این مناقشه تاکنون رخ نداده است و از اینکه رژیم اسرائیل موضع فرانسه را نمی‌شنود، ابراز ناراحتی کرد.

وی افزود: من بارها به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هشدار داده‌ام که حمله به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه اشتباهی بزرگ است.

خبر مرتبط
سفر گالانت به آمریکا به کجا رسید؟ پنتاگون بی‌خبر است

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با بیان اینکه از زمان جدید سفر وزیر جنگ رژیم اسرائیل به واشنگتن مطلع نیست، اعلام کرد که گفتگوهای وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل بر جلوگیری از درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه متمرکز است.

رئیس جمهور فرانسه گفت که این اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی باعث برانگیختن خشم و نفرت مردم در سراسر جهان می‌شود.

مکرون همچنین به عملیات نیروهای رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و گفت: کشتار مردم لبنان هیچ توجیهی ندارد و غیرقابل قبول است.

وی در پایان این گفت وگو تاکید کرد که لبنان نباید به «غزه‌ای جدید» تبدیل شود و خواستار پایان دادن به خصومت‌ها شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید