ماکرون: حملات رژیم صهیونیستی به یونیفل را نمی‌پذیریم

کدخبر: ۶۷۸۵۱۷
اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه گفت رژیم صهیونیستی نباید نیروهای یونیفل را هدف قرار دهد.
ماکرون: حملات رژیم صهیونیستی به یونیفل را نمی‌پذیریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس جمهور فرانسه مدعی مخالفت با حملات رژیم صهیونیستی به نیروهای صلح بان سازمان ملل در لبنان شد.

شبکه الجزیره گزارش داد، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز جمعه مدعی شد که فرانسه نمی‌پذیرد که ارتش رژیم صهیونیستی عامدانه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را در لبنان هدف قرار دهد.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا هم روز جمعه مدعی شد که از همتای صهیونیست خود خواسته از امنیت نیروهای یونیفل در لبنان اطمینان حاصل کند.

خبر مرتبط
وزارت خارجه لبنان بیانیه‌ مهم صادر کرد / درخواست مهم از شورای امنیت

اقتصادنیوز: وزارت خارجه لبنان خواستار تحقیق شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان موسوم به یونیفل شد.

اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نیروهای سازمان ملل در لبنان با واکنش‌های زیاد جهانی همراه شد. با این حال مقامات غربی از محکوم کردن این حملات خودداری می‌کنند. پیش از این مقامات آمریکا، کانادا، و فرانسه نیز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را غیرقابل پذیرش خوانده بودند.

با این حال، کشورهای غربی هیچ اقدامی برای تحت فشار قرار دادن تل آویو به منظور پایان بخشیدن به توحش در لبنان انجام نداده و همچنان خود را مدافع این رژیم می‌دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید