حمدان:

توسعه نبرد به سمت لبنان بیانگر شکست دشمن در غزه است

کدخبر: ۶۷۸۷۸۱
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به توسعه حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، آن را بیانگر شکست این رژیم در نوار غزه دانست و گفت: اشغالگر در این نبرد مبارک، سطرهای پایانی خود را می‌نویسد.
توسعه نبرد به سمت لبنان بیانگر شکست دشمن در غزه است
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «اسامه حمدان» از رهبران حماس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الأقصی گفت: نبرد الأقصی ثابت کرد که اراده ملت‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران است.

وی تصریح کرد: دشمن با وجود گذشت یک سال از نبرد طوفان الأقصی از یکسره کردن نبرد با مردان مقاومت عاجز است و این نشانه ضعف دشمن است.

حمدان افزود: جنبش حماس با تمام تلاش و به هر طریقی برای توقف تجاوزات علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تلاش می‌کند.

خبر مرتبط
غافلگیری شدید اسرائیل / عید مهم صهیونیست‌ها عزا شد

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان با شلیک ۳۲۰ موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شادی را از صهیونیست‌ها در عید صهیونیستی موسوم به «عید غفران» ربوده است.

وی گفت: پایداری ملت فلسطین اسطوره‌ای است و همین امر انگیزه‌ای برای ماست تا نهایت تلاش خود را برای توقف این تجاوزات وحشیانه به کار گیریم.

این رهبر حماس تأکید کرد: با وجود شرایط سخت این نبرد که طولانی‌ترین نبرد در تاریخ رژیم اشغالگر است، اما مقاومت همچنان قوی و مقتدر است و جنایت‌های این رژیم علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان نیز بیانگر شکست دشمن در تحقق اهدافش و ضعف آن است؛ رژیم اشغالگر در این نبرد مبارک، سطرهای پایانی خود را می‌نویسد.

وی افزود: دستآوردهای دشمن در طوفان الأقصی، نتیجه تدارک و آمادگی‌های قبلی بود که سال‌ها طول کشید؛ فردای جنگ (مرحله پساجنگ)، کاملا فلسطینی و با توافق ملی همه خواهد بود.

حمدان اظهار داشت: مقاومت در لبنان با وجود کمبود امکانات باعث کشته شدن ده‌ها نظامی و زخمی شدن صدها نظامی دیگر در صفوف دشمن شده است؛ رژیم اشغالگر نبرد را به سمت لبنان توسعه می‌دهد و این بیانگر آن است که دشمن با وجود ویرانی‌های بزرگ در نوار غزه، در تنگنا قرار گرفته است.

حمدان گفت: رژیم اشغالگر برای یک جنگ منطقه‌ای تلاش می‌کند تا مشارکت‌های جدیدی را برای نجات آنچه از این رژیم باقی مانده، جذب کند؛ مقاومت در لبنان با وجود شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله، قوی و در وضعیت خوبی است؛ محور مقاومت همچنان منسجم و تأثیرگذار است و حملات آن به عمق رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نمی‌شود.

وی تأکید کرد: جبهه‌های مقاومت هرگز پشتیبانی مقاومت در غزه تا پایان تجاوزات علیه این منطقه را متوقف نخواهند کرد، حملات رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن علیه غزه و لبنان نیز هرگز تأثیری در قدرت مقاومت نخواهد داشت و پس از گذشت یک سال از نبرد طوفان الأقصی، حماس همچنان قوی است و گردان‌های القسام همچنان درسی فراموش نشدنی به نظامیان دشمن می‌دهند.

خبر مرتبط
موشکباران عسقلان و شهرک‌های اطراف نوار غزه ازسوی گردان‌های قدس

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس از حمله موشکی به شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و شمار دیگری از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید