تائید حمله پهپادی حزب الله لبنان به تل آویو

کدخبر: ۶۷۸۷۹۴
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو و حومه آن را برعهده گرفت.
تائید حمله پهپادی حزب الله لبنان به تل آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان در بیست و سومین بیانیه‌ خود در روز شنبه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی روز جمعه با چند پهپاد انتحاری به تل آویو و حومه آن حمله کردند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که این حمله در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن و حمله به شهرها، روستاها و غیرنظامیان انجام شده است.

خبر مرتبط
حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان اسرائیل را در هم کوبید

اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در «کرن نفتالی» در شمال فلسطین اشغالی را هدف انبوهی از موشک قرار داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم اسرائیل از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید