بیانه حزب‌الله پس از حمله به تیپ گولانی اسرائیل/ هشدار درباره تکرار تجاوزهای تل‌آویو

کدخبر: ۶۷۹۰۵۸
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان تاکید کرد که آنچه که اسرائیل در حمله به تیپ گولانی شاهد بوده، تنها بخش کوچکی از حملاتی خواهد بود که باید منتظر آن باشد.
بیانه حزب‌الله پس از حمله به تیپ گولانی اسرائیل/ هشدار درباره تکرار تجاوزهای تل‌آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه افزود: دست به عملیاتی ویژه و ترکیبی با موشک و پهپاد به سوی مناطقی از عکا و حیفا زدیم به صورتی که پهپادها از رادارها گذشتند و به پادگاه آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا رسیدند.

اتاق عملیات حزب الله اعلام کرد: هدف از این حمله آن بود که دشمن را ادب کنیم و پاره‌ای از توان خود را در هر زمان و مکانی که بخواهیم به دشمن نشان دهیم.

حزب الله افزود: تعدی به شهروندان‌ما سبب خواهد شد که حیفا مانند کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های ما قرار داشته باشد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اظهار کرد: دشمن با خود گفته بود که پس از ترور فرماندهان و رهبران‌ ما، دیگر قادر نخواهیم بود، این رژیم را تهدید کنیم. حزب الله تأکید کرد که اگر دشمن بخواهد به تعدی خود علیه مردم لبنان و غزه ادامه دهد، حملات آن شدت خواهد گرفت.

حزب الله شامگاه یکشنبه پادگان تیپ گولانی ارتش این رژیم در بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادهای انفجاری خود قرار داد که در جریان آن تاکنون ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند. رژیم صهیونیستی نیز به صورت رسمی کشته شدن ۴ نظامی خودش در حمله حزب الله را تأیید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید