ارمغان موشک‌های مقاومت برای تل‌آویو

کدخبر: ۶۷۹۴۸۷
اقتصادنیوز: سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و متحدانش نتوانستند امنیت‌ فضای هوایی این رژیم را تامین کنند و برخی شرکت‌های هواپیمایی از تعلیق پروازها به سرزمین‌های اشغالی تا مارس۲۰۲۵ (اسفند و فروردین ۱۴۰۴) خبر دادند.
ارمغان موشک‌های مقاومت برای تل‌آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اکثر کشورهای جهان و شرکت های هواپیمایی با ناامن اعلام کردن فرودگاه های وابسته به رژیم اشغالگر، پروازها به سرزمین های اشغالی را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده اند.

این رسانه صهیونیستی از لغو پروازهای بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی به سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر خبر داد و این وضعیت را بر بدتر شدن شرایط اقتصادی شرکت های مسافرتی و گردشگری رژیم صهیونیستی موثر دانست.

براساس این گزارش، بسیاری از شرکت های هواپیمایی بین المللی، چشم انداز بهبود وضعیت امنیتی در سرزمین های اشغالی را مثبت ندانسته و پروازها به این مناطق را به ماه مارس سال آینده میلادی موکول کرده اند.

شرکت هواپیمایی آمریکایی «امریکن‌ایرلاینز»، تا مارس ۲۰۲۵، هواپیمایی «کاتای پسیفیک» هنگ کنگ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۵، هواپیمایی «ویزایر» مجارستان تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۵، هواپیمایی «ترانساویای» هلند تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ و هواپیمایی «ایزیی‌جت» انگلیس تا ۲۹ مارس ۲۰۲۵، پروازها به سرزمین های اشغالی را تعلیق کردند.

همچنین تعدادی از شرکت های هواپیمایی بین المللی از جمله هواپیمایی «کی‌ال‌ام» هلند، هواپیمایی کانادا، هواپیمایی «ویولینگ» اسپانیا، هواپپمایی «رایان ایر» ایرلند، و هواپیمایی «دلتاایرلاینز» آمریکا، پروازها را تا شروع سال جدید میلادی به تعویق انداختند.

خبر مرتبط
حیفا و تل آویو بار دیگر هدف حزب الله قرار گرفت

اقتصادنیوز: در پی حمله موشکی عصر روز دوشنبه مقاومت اسلامی لبنان به جنوب حیفا، آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

تعدادی از شرکت های هواپیمایی نیز ترجیح دادند باتوجه به شرایط نامعلوم سرزمین های اشغالی در ماه های آینده، پروازها را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازند که شرکت هواپیمایی آمریکایی «یونایتدایرلاینز»، هواپیمایی «آیسلندایر» ایسلند، هواپیمایی هندی «ایرایندیا»، هواپیمایی «تاپ ایر» پرتقال و هواپیمایی کشورهای امارات، کره و کرواسی از جمله آنها هستند.

به گزارش ایرنا، باوجود کمک کشورهای مختلف عضو ناتو از جمله آمریکا برای تامین امنیت فضای هوایی سرزمین های اشغالی، لغو پروازها به این منطقه حاکی از دروغین بودن ادعای رژیم اشغالگر درباره ایجاد پدافند موثر در مقابل موشک ها و پهپادهای گروه های مقاومت است.

علاوه بر موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی که اخیرا مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را با موفقیت هدف قرار داد، موشک ها و پهپادهای دیگر گروه های مقاومت در یمن، عراق، سوریه، لبنان و غزه نیز به خوبی توانسته‌اند اهداف مختلف از جمله فرودگاه های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید