جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی مجلس/ کلیات لایحه ساماندهی پهپاد تصویب شد

کدخبر: ۶۸۰۵۱۴
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب کلیات لایحه ساماندهی پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور (پهپاد) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی مجلس/ کلیات لایحه ساماندهی پهپاد تصویب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه درخواست ۴۲ نفر از نمایندگان مجلس درباره اعمال ماده ۲۳۴ درباره استنکاف از اجرای بند الف ماده ۲ قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس بررسی شد.

وی توضیح داد: پس از صحبت معاون حقوقی رئیس‌جمهور و نمایندگانی متقاضی، در نهایت اعضای کمیسیون به اعمال ماده ۲۳۴ رای دادند.بدین ترتیب این درخواست به صحن مجلس جهت تصمیم گیری نمایندگان ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از بررسی کلیات لایحه ساماندهی پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور یا پهپاد غیرنظامی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه به پیشنهاد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

خبر مرتبط
پزشکیان نظر مجلس را نپذیرفت/ نامه مهم رئیس‌جمهوری به دفتر قالیباف رسید

اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس از ارسال نامه رئیس‌جمهور به مجلس درباره حضور حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در دولت خبر داد.

رضایی اضافه کرد: کلیات این لایحه با حضور مسئولان وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت راه، هواشناسی، هواپیمایی و دستگاه‌های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به اتفاق آرا و با رأی همه اعضای کمیسیون، تصویب شد و برای بررسی جزئیات ۲۷ ماده ای آن به کمیته دفاعی کمیسیون ارسال شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید